Friday, 14 September 2018 06:56

Noi oportunitati pentru antreprenori Featured

Written by 
Rate this item
(0 votes)

 

 

,,NOI OPORTUNITĂŢI PENTRU ANTREPRENORI
POCU /82/3/7/134745, SMIS 106360 

 

PROIECT COFINANŢAT DIN FONDUL SOCIAL EUROPEAN PRIN PROGRAMUL OPERAŢIONAL CAPITAL UMAN

 

Conţinutul  acestui  material  nu  reprezintă  în  mod  obligatoriu  poziţia  oficială  a Uniunii Europene sau a Guvernului României

Pentru informaţii despre despre celelelate programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro


 

 COMPONENTA 1: ROMÂNIA START UP PLUS
 
AXA PRIORITARĂ :  LOCURI DE MUNCĂ PENTRU TOŢI 

OPERAŢIUNEA: CREȘTEREA OCUPĂRII PENTRU SUSȚINEREA ÎNTREPRINDERILOR CU PROFIL NON-AGRICOL DIN ZONA URBANĂ
SCHEMA DE AJUTOR DE STAT: ROMÂNIA START-UP PLUS


OBIECTIV TEMATIC 8: PROMOVAREA LOCURILOR DE MUNCĂ DURABILE ŞI DE PROMOVAREA UNOR LOCURI DE MUNCĂ DURABILE ŞI DE CALITATE ŞI SPRIJINIREA MOBILITĂŢII LUCRĂTORILOR


PRIORITATEA DE INVESTIŢII 8 iii: ACTIVITĂŢI INDEPENDENTE, ANTREPRENORIAT ŞI ÎNFIINŢARE A UNOR ÎNTREPRINDERI, INCLUSIV A UNOR MICROÎNTREPRINDERI ŞI A UNOR ÎNTREPRINDERI MICI ŞI MIJLOCII INOVATOARE

OBIECTIVUL GENERAL:
Obiectivul general al proiectului este creşterea ocupării prin susţinerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană a Regiunii Centru, prin promovarea şi dezvoltarea culturii antreprenoriale a cetăţenilor din regiunea Centru, prin dezvoltarea competenţelor antreprenoriale a unui număr de 336 persoane, prin acordarea de subvenţii de minimis pentru 40 de întreprinderi nou înfiinţate şi prin crearea a 80 noi locuri de muncă, într-o perioada de 36 luni calendaristice.

PERIOADA DE IMPLEMENTARE: 15.02.2018 – 14.01.2021.

PARTENERIATUL PROIECTULUI:
Proiectul este implementat de FIRST JOB SCHOOL S.R.L, Solicitant, în parteneriat cu:

  • GO TO JOB SCHOOL S.R.L, Partener 1
  • FUNDAŢIA PENTRU PROMOVAREA ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII, Partener 2.

Implementarea proiectului se realizează în Regiunea Centru (Judeţele Braşov, Sibiu, Covasna, Harghita, Alba şi Mureş).

OBIECTIVE SPECIFICE:
OBIECTIV NR. 1:Creşterea gradului de informare a 1 800 persoane fizice, prin iniţiative de promovare a egalităţii de şanse şi combaterea discriminării (inovare socială) în Regiunea Centru.

OBIECTIV NR. 2: Creşterea nivelului de cunoaştere şi aplicare a competenţelor antreprenoriale pentru 336 persoane, într-o perioada de 12 luni.

OBIECTIV NR. 3:  Înfiinţarea şi sustinerea a 40 noi firme cu profil non-agricol din mediul urban în Regiunea Centru, prin măsuri de sprijin financiar şi alte măsuri de asistenţă specializată, pe o perioada de 24 luni, în vederea asigurării suportului adecvat pentru rezilienţa acestor afaceri începute.

OBIECTIV NR. 4:Creşterea ocupării prin crearea a 80 de locuri de muncă, ca urmare a suportului acordat noilor întreprinderi înfiinţate prin proiect.

 

ACTIVITĂŢI  oferite în cadrul proiectului:
ACTIVITATEA 1: Managementul proiectului
ACTIVITATEA 2:  Publicitatea proiectului
ACTIVITATEA 3: Achizițiile proiectului
ACTIVITATEA 4: Informarea și selectarea grupului țintă, organizarea proiectului de formare antreprenorială, selectarea planurilor de afaceri și efectuarea stagiilor de practică:

  • SUBACTIVITATEA 4.1: Campanie de informare și inovare socială prin inițiative de promovare a egalității de șanse și combatere a discriminării;
  • SUBACTIVITATEA 4.2: Recrutare, înscriere și selecție grup țintă în vederea participării la programul de formare antreprenorială și/sau competiția planurilor de afaceri;
  • SUBACTIVITATEA 4.3: Pregătire, desfășurare, monitorizare program de formare antreprenorială;
  • SUBACTIVITATEA 4.4: Seminarii motivaționale Și tu poți fi antreprenor!” pentru încurajarea potențialilor beneficiari în vederea înscrierii planurilor de afaceri în competiție;
  • SUBACTIVITATEA 4.5: Pregătirea competiției planurilor de afaceri și facilitarea accesului grupului țintă la informațiile necesare, prin servicii de asistență pentru pregătirea planurilor de afaceri;
  • SUBACTIVITATEA 4.6: Realizare Îndrumar pentru susținerea mediului antreprenorial local;
  • SUBACTIVITATEA 4.7: Competiția planurilor de afaceri, selectarea planurilor ce urmează a fi finanțate;
  • SUBACTIVITATEA 4.8: Organizarea și desfășurarea stagiilor de practică, elaborarea rapoartelor stagiilor de practică.

ACTIVITATEA 5.Consultanță și monitorizare în vederea implementării planurilor de afaceri și decontarea subvențiilor prevăzute în schema de ajutor de minimis:

  • SUBACTIVITATEA 5.1: Servicii de consiliere/consultanță în vederea completării cunoștințelor și aptitudinilor necesare implementării planului de afaceri, demarării și funcționării afacerilor;
  • SUBACTIVITATEA 5.2: Asistență individuală pentru elaborarea și depunerea documentației necesare înființării și funcționării întreprinderilor la Oficiul Registrului Comerțului;
  • SUBACTIVITATEA 5.3: Semnarea contractelor de subvenție;
  •  SUBACTIVITATEA 5.4: Monitorizarea activității întrepinderilor beneficiare de schemă de ajutor de minimis, prin verificarea documentelor și actelor juridice/contabile și prin vizite pe teren;
  • SUBACTIVITATEA 5.5: Efectuarea plății primei tranșe din ajutorul de minimis pe baza documentelor care dovedesc înființarea întreprinderii și a contractului de subvenție;
  • SUBACTIVITATEA 5.6: Verificarea documentației care justifică cheltuirea primei tranșe din ajutorul de minimis și decontarea tranșei 2 din subvenție.

ACTIVITATEA 6. Activitatea de monitorizare și asistență în vederea asigurării funcționării și dezvoltării întreprinderilor beneficiare de schemă de ajutor minimis:

  • SUBACTIVITATEA 6.1. Monitorizarea activității întreprinderilor în perioada de postfinanțare în vederea dezvoltării, menținerii locurilor de muncă și a sustenabilității afacerilor;
  • SUBACTIVITATEA 6.2. Asistență în vederea asigurării sustenabilității afacerii și atingerii rezultatelor asumate prin planul de afaceri;
  • SUBACTIVITATEA 6.3. Elaborare “Ghid de bune practici pentru derularea schemei de minimis start-up în Regiunea Centru. Analiza mediului antreprenorial regional din perspectiva proiectului” – “Noi oportunități pentru antreprenori”.

 

VALOAREA PROIECTULUI:
Valoarea totală a proiectului este de 8 913 943.76 lei, din care valoarea contribuţiei financiare a Uniunii Europene este de 7 425 392,67 lei şi contribuţie naţională 1 310 363.41 lei.

 

REZULTATE AŞTEPTATE:
Se preconizează obținerea următoarelor rezultate: 

SUBACTIVITATEA 1.1: se asigură atingerea obiectivelor proiectului la timp si cu utilizarea eficientă a resurselor materiale, financiare şi umane conform cererii de finantare; se iau toate măsurile necesare pentru atingerea indicatorilor şi pentru prevenirea problemelor ce pot aparea pe parcursul implementării proiectului.

SUBACTIVITATEA 2.1: o strategie de comunicare elaborată, o retea de networking creată cu minim 45 de organizații sau instituții din Regiunea Centru, un banner realizat şi afişat la sediul Beneficiarului, 2 conferinţe de presă organizate,  pagini web si/sau de social media ale partenerilor actualizate lunar, informări lunare transmise constant către beneficiarii direcți.

SUBACTIVITATEA 3.1: consumabile achiziționate pentru activitate, servicii de organizare pentru 12 evenimente, 8 sali de închiriate,  2 publicații tipărite.

SUBACTIVITATEA 4.1: un plan de campanie elaborat, 12 materiale de prezentare în limba română și maghiară realizate în format PowerPoint pe tematica antreprenoriatului, inovării sociale, egalității de șanse și nediscriminarii, 6 evenimente publice organizate cu minim 210 participanți, 1 800 persoane informate în cadrul campaniei (web, social media, email, întâlniri).

SUBACTIVITATEA 4.2: minim 336 persoane recrutate, selectate și înscrise la programul de formare antreprenorială și competiția planurilor de afaceri, din care minim 60% femei, 136 someri sau persoane inactive, 200 persoane care au loc de muncă și înființează o afacere în scopul creării de noi locuri de muncă (inclusiv persoane care desfășoară activități independente); minim 20 persoane participante la programul de formare antreprenoriala din fiecare judeţ din Regiunea Centru.

SUBACTIVITATEA 4.3: 336 persoane participante la programul de formare antreprenorială, 336  absolvenți certificați ai programului de formare antreprenorială, 336 planuri de afaceri întocmite, 3 rapoarte de monitorizare a cursurilor elaborate.

SUBACTIVITATEA 4.4: 6 seminarii de motivare a viitorilor antreprenori organizate, inclusiv cu prezentări în limba maghiară, 120 persoane din grupul țintă participanți la seminarii.

SUBACTIVITATEA 4.5: o procedură definită pentru competiția planurilor de afaceri, în limba română și maghiară, o comisie constituită pentru jurizarea competiției, 90 persoane informate în cadrul sesiunilor individuale, 150 persoane informate în cadrul sedințelor colective, 120 persoane beneficiare de servicii de consultanță.

SUBACTIVITATEA 4.6: un “Îndrumar pentru susținerea mediului antreprenorial local” publicat în limba română și maghiară, tipărit/distribuit în 500 exemplare și postat în format electronic minim 3 ani pe site-urile partenerilor proiectului.

SUBACTIVITATEA 4.7:  40 de planuri de afaceri aprobate în vederea acordării finanțării prin ajutorul de minimis, 10 planuri de afaceri publicate pe lista de rezervă.

SUBACTIVITATEA 4.8: 40 viitori antreprenori efectuează stagii de practică cu o durată de 40 ore.

SUBACTIVITATEA 5.1: 40 persoane beneficiază constant de servicii de consiliere/consultanţă timp de 12 luni, 960 sedinţe de consultanţă organizate pentru completarea cunostinţelor şi aptitudinilor necesare implementării planului de afaceri, demarării şi functionării afacerilor.

SUBACTIVITATEA 5.2: 40 persoane beneficiari de servicii de asistenţă pentru înfiinţarea, demararea şi funcţionarea întreprinderilor, 480 sedinţe de asistenţă susţinute, 40 firme nou înfiinţate.

SUBACTIVITATEA 5.3: 40 contracte încheiate pentru acordarea unui ajutor de minimis în valoare de maxim 30.000 euro pentru 40 de întreprinderi nou înfiinţate, care vor fi funcţionale timp de minim 30 de luni; 80 locuri de muncă nou create.

SUBACTIVITATEA 5.4: 40 întreprinderi monitorizate pe parcursul desfăşurării etapei a II-a, 40 de întreprinderi menţinute functionale pe parcursul etapei II de proiect, 80 de locuri de muncă păstrate, 80 de persoane angajate.

SUBACTIVITATEA 5.5: 40 întreprinderi vor primi prima tranşa din ajutorul de minimis, în cuantum de maxim 21.000 de euro fiecare.

SUBACTIVITATEA 5.6: 40 întreprinderi vor primi a doua tranşa din ajutorul de minimis, în cuantum de minimum 9.000 de euro fiecare.

SUBACTIVITATEA 6.1: 40 întreprinderi monitorizate pe parcursul desfăşurarii etapei a III-a de proiect şi timp de 12 luni după finalizarea proiectului, 40 de firme păstrate funcţionale, 80 de locuri de muncă păstrate şi 80 de persoane angajate pe parcursul etapei III a proiectului şi timp de 12 luni după finalizarea proiectului.

SUBACTIVITATEA 6.2: 40 întreprinderi vor beneficia constant de servicii de consiliere/consultanţă timp de 18 luni (6 în etapa III de implementare şi 12 luni în perioada de sustenabilitate), 640 sedinţe de consultanţă organizate pentru completarea cunoştinţelor şi aptitudinilor necesare pentru conducerea şi dezvoltarea afacerilor (480 în etapa III de implementare şi 160 în etapa de sustenabilitate).

SUBACTIVITATEA 6.3: un "Ghid de bune practici pentru derularea schemei de minimis start-up în Regiunea Centru privind analiza mediului antreprenorial regional din perspectiva proiectului "Noi oportunităţi pentru antreprenori""publicat în limba română şi maghiară, în format electronic postat minim 3 ani pe site-urile partenerilor şi tipărit/distribuit în 500 exemplare.

CONTACT PENTRU PROIECT:
Mai multe informaţii despre proiect puteţi obţine la sediul nostru din Mun. Braşov, str. De Mijloc nr. 90, cod poştal 500064, Judeţul Braşov sau la următoarele date de contact:
Telefon fix: 0268.511.951 sau Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  sau This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


 

Read 2573 times Last modified on Monday, 17 September 2018 10:48

1185 comments

  • Comment Link Kathi Saturday, 16 March 2019 10:52 posted by Kathi

    We are trusted Mississauga Heating and Cooling Consultants.

  • Comment Link Merlin Saturday, 16 March 2019 10:09 posted by Merlin

    My family all the time say that I am wasting
    my time here at web, except I know I am getting know-how all the
    time by reading such good articles.

  • Comment Link Robin Saturday, 16 March 2019 08:36 posted by Robin

    I’m not that much of a internet reader to be honest but your
    sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back
    later on. All the best

  • Comment Link Bert Saturday, 16 March 2019 05:31 posted by Bert

    Nice blog here! Also your site loads up very fast!
    What web host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
    I wish my web site loaded up as quickly as yours lol

  • Comment Link Genevieve Saturday, 16 March 2019 04:37 posted by Genevieve

    Hello, i read your blog from time to time and i own a
    similar one and i was just curious if you get a lot of spam comments?
    If so how do you protect against it, any plugin or
    anything you can advise? I get so much lately it's driving me mad so
    any assistance is very much appreciated.

  • Comment Link Franklin Saturday, 16 March 2019 02:07 posted by Franklin

    Hi there! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but
    I'm not seeing very good results. If you know of any please share.
    Many thanks!

  • Comment Link Elizabeth Friday, 15 March 2019 20:53 posted by Elizabeth

    Do you have a spam issue on this site; I also am a blogger, and I was
    curious about your situation; we have created some nice procedures and we are
    looking to trade strategies with others, please shoot me
    an e-mail if interested.

  • Comment Link Marcos Friday, 15 March 2019 18:30 posted by Marcos

    Simply wish to say your article is as astonishing. The clarity in your post is just great and i could assume you're an expert on this subject.
    Well with your permission allow me to grab your feed to keep up to date with forthcoming post.
    Thanks a million and please continue the rewarding work.

  • Comment Link Gayle Friday, 15 March 2019 18:18 posted by Gayle

    Hi there, after reading this remarkable piece of writing i am as well delighted to share my familiarity here with colleagues.

  • Comment Link Cornell Friday, 15 March 2019 18:07 posted by Cornell

    you are in reality a just right webmaster. The site
    loading pace is incredible. It sort of feels that you are doing any distinctive trick.

    Furthermore, The contents are masterwork. you've performed a excellent task on this subject!

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

About Us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Read More

Twitter feed